Helg och sådär.

Helgen kommen då ja. Sov över hos käraste Daniel inatt, sedan varit på fältstudie med Hana. Mycket intressant faktiskt. Så har äntligen kommit igång ordentligt med den uppgiften och det känns riktigt bra, för det har just varit fältstudierna jag varit lite sådär nervös för. Ska ha en individuell nästa vecka också, kommer nog bli riktigt bra! =)

En jobbhelg framför mig. Sedan ska jag på middag hos Daniels föräldrar imorgon också och därefter åker jag, Sebbe och Jerry in till Malmö för Hardcore Superstar!
Söndagen kommer spenderas i Malmö också, först sci-fimässan med Daniel och sedan så ska vi till far på födelsedagsfika.

Så fullspäckad helg minst sagt! :)
XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0