Fredag

Helt upprymd!! Gaaah. Sett på två awesome filmer ikväll - Små citroner gula och The host, samt att jag läst klart The vampire diaries, The hunters: Phantom (alltså helt enkelt den första boken i the hunters-triologin). Har precis påbörjat The hunters: Moonsong. *nerd alert*.

En av få bra saker med att jag för tillfället är arbetslös och inte har skola under sommaren - jag har massa tid och energi över till bra böcker och filmer. always look at the bright side of life, right?
Känner att det kan vara rätt skönt att bara för en kort stund få tänka på något annat än verklighetens dystra sanning. Har varit intensiv tid ett bra tag nu, mycket motgång, så en kväll av med lite bra film och bra böcker för att för en stund få slappna av kan vara bra för mig för att orka kämpa vidare.

Min kropp mår inte bra av all stress, oro och ångest som jag hela tiden går runt med, har ont som det är, så om jag kan försöka släppa på dessa mentala problemen för ett tag så hjälper det mer än vad man tror. Min smärta är ett problem som den är, så alla faktorer som förvärrar det gör det ganska olidligt.

Men men, ska inte gnälla vidare. Det är en bra Fredag trots allt, hoppas ni också har det! XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0