Ett tag sen och så.

Long time, no see. Tänkte svepa förbi här lite snabbt, massa att göra i skolan nu. Litteraturen är min bästa vän! Dags att få kämpa lite, hehe.

Förra kursen var minst sagt slapp, så överkompensation nu? ;-) Nej, men jag ska väl inte klaga. Har hunnit läsa en hel de hittills i alla fall. Försöker kämpa igenom Deweys bok just nu, ingen svår text i sig, bara det att den är skriven på ett sätt som inte tilltalar mig. Dock har Dewey många bra poäng!

Åker till Härnösand nu på Söndag morgon, och kommer hem på Lördag. Lång vecka. Lite ångest faktiskt, mest för att jag är väldigt nojig över att vara borta från min lilla bebis (min katt) så länge.

Men det kommer nog gå bra, det har de gjort hittills så. Sedan har jag ändå 7 veckor som jag bara kommer vara hemma, så det kommer bli riktigt grymt faktiskt. Sedan är det sista träffen v. 23, sedan "sommarlov" och då får jag i alla fall hålla mig här hemma.

Men dags att fortsätta med min bästa vän - John Dewey - och se om jag blir något klokare! ;-) XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0