Måndag.

Gårdagens arbete var en ren mardröm. Konstant ösregn under hela rundan. Jag trivs med mitt jobb i övrigt, men just när det är ett sådant väder och man jobbar utomhus och det enda man har är en cykel, då är det inte så kul. Men bortsett från det hemska vädret så gick det trots allt bra, känner att jag hela tiden gör framsteg med rundan.

Träffade Oskar under gårdagen, och fick se hans egna lägenhet för första gången också, samt träffa hans söta kattungar. Så himla trist att vi inte träffas mer än vad vi gör, får jag innerligen säga!

Nästan helt klar med handlandet till min kommande lägenhet nu också, det enda som fattas nu är en soffa. Så det känns riktigt bra faktiskt, börjar känna mig smått otålig att få börja inreda det. Tillträdet till lägenheten är ju inte förrän 1 Januari, så det är ju fortfarande 50 dagar kvar. Men tiden har ju trots allt gått fort hittills, så det får den gärna göra denna tid med! ^.^

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0