Helluu!

Tjoosan!

Long time, no see. Men nu är jag tillbaka för ett litet inlägg. Vart en allmänt bra helg iaf, blev en runda till Lund på Fredagen. Lördagen spenderades i Malmö för att leta tavlor både på Ikea och Ilva, dock fann vi inte några, och igår firade jag Jul hemma hos far och sedan vart jag på hockey - Malmö vs. Södertälje.

Snart är det dags att bege sig in till Malmö och försöka få tag på lite kurslitteratur till de kommande kurserna på komvux. Blir även att besöka far och hjälpa honom med att plocka undan alla Julgrejer.

Komvux drar igång imorgon, riktigt skönt faktiskt! Finally the journey begins. Blir en vår av mycket studerande, ska ge fan på att de ska gå riktigt bra för mig nu också! =)

Over and out, see ya. Xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0