Onsdag

Tjing tjing!

Blir ett snabbt litet inlägg idag.

Veckan har hittills varit riktigt bra. I Måndags så åkte jag in till Lund för att träffa Oskar, blev att vi åt på O'learys och snackade en massa skit. Även om vi träffas så sällan, så känns det som om det var igår! ^.^

Fick mitt omdöme idag, från den gruppredovisningen jag och Therese gjorde i Fredag. Det blev ett VG, så jag är vekligen nöjd.

Blev en kort dag i skolan, då vår lektion i Engelska C blev inställd. Så jag följde med Susanna till körskolan en stund idag, då hon skulle gå igenom lite teoriprov.

Snart bär det av hem till Daniel, där jag blir bjuden på middag och sedan blir det att glo på en film eller två. Gonna be epic! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0