Acer

Tjooo!

Äntligen, och jag menar äntligen, har jag införskaffat mig en ny och fungerande laptop. Efter 6 trogna (I know, galet lång tid!) så var det dags för en ny laptop, eftersom att den gamla höll på att kapitulera totalt!
Så besökte Elgiganten i Lund igår, och köpte en Acer Aspire. Riktigt nöjd är jag!

Äntligen är provet i Naturkunskap B också avklarat, det har legat som en tung börda över en den senaste veckan. Kemin som man läser inom Naturkunskap är inte alls min grej, med allt från atomer, atommodeller, joner, salter, jonföreningar, molekyler, organiska syror, summaformel hit och summaformel dit. Just confusing, but I did it! Får vi se nästa vecka vad resultatet blir dock.. Wish me luck! hehe.

Over and out, see ya, xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0