My happy ending

Haaj!

Det var allt ett tag sedan det blev något skrivande i denna blogg. Skyller på att jag varit upptagen! ;-D
Äntligen har jobben börjat trilla in, är timvikarie på BoFbemanning i stan så ränner runder på olika förskolor/skolor/fritidshem i hela kommunen. So it feels totally awesome! ^_^

Helgen har annars varit ganska chill. En lugn kväll i Fredags pga jag kände mig krasslig.
Igår blev det fotboll, Malmö - DIF. Efter många om och men så blev matchen spelad, och vinst för Malmö. Riktigt gött!

Införskaffade mig även en snygg MFF hoodie igår. (hoodien som visas på bilden)



Idag har det blivit storstädning av lägenheten, då vi ska fira min kära bror här idag. ;-D

Over and out, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0