Mondaaay

Haaaj!

Deltidvikariatet jag har haft nu under Oktober kom till sitt slut i Fredags. Tråkigt nog. Men får hoppas på att jag får hoppa in där som vikarie någon mer gång i framtiden nu! =)

Jag har spenderat helgen i Malmö (andra helgen i rad), är alltid skönt att få vara i min käraste stad!
Blev bland annat att fira min bror i Lördags. Minst sagt trevligt, trots att jag vart obeskrivligt trött och fick en hemsk jäkla huvudvärk!

Denna vecka ser ganska tom ut på arbetsfronten, blev bara tre timmars arbete idag som planeringsavlösare och på onsdag blir det tre timmar till på en annan förskola. Mycket på grund av att det är lovvecka för skolorna i kommunen, och att många barn är ledig från förskolorna. Så inte lika mycket behov av vikarier en sådan vecka.

Funderingar på att besöka Lund imorgon för att bland annat hämta ut min Twidaybiljett. Sedan bara strosa runder i Lund, var allt för längesedan jag gjorde det. Trodde aldrig att jag skulle yttra dessa ord, men jag saknar allt Lund! ;)

Over and out, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0