Rolling in the deep

Hellu.

Trots storm och klass 3 varning så begav jag mig i Söndags in till Helsingborg för att träffa André. Då julskyltningen, så klart, blev inställt så gick vi och såg på Svensson Svensson - I nöd och lust på bio. Får säga att jag blev överraskad över hur pass bra den var ändå, jag gillar ju förvisso tv-serien, men det betyder ju inte automatiskt att det blir bra när man gör en film av det. Men de hade lyckats! =)
Fick åka hem på Måndagsmorgonen, då det var mycket strul med tåg och buss på kvällen/natten. Strulen fortsatte förvisso dagen efter, då de inte hade hunnit fixa alla problem som stormen hade orsakat.

Just nu försöker jag söka lite jobb. Blir väl att ägna denna fantastiska dag åt det. =)

Förgyller även denna morgon med denna fantastiska låt: Linkin park - rolling in the deep (Adele Cover)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0