London calling

Tjingtjing!

Det har verkligen varit fullt upp idag. Dagen började med ett pass på gymmet, märker faktiskt att jag känner mig mycket piggare under dagen när jag har tränat, sedan stack jag till HKRs bibliotek för att låna ytterligare kurslitteratur.

Jag fick, till min lycka, välkomstbrevet från Lunds Universitet idag. Jag hade läst på vårat schema att vi skulle få välja en inriktning i delkurs 3 och där vi även skulle få åka på studieresa. I ett av papperna i välkomstbrevet handlade just om denna valbara inriktning, jag hade ju sedan tidigare bestämt mig för att jag kommer välja Migration och globalisering, så jag valde så klart denna inriktning som alternativ 1. Så hoppas stenhårt på att jag får detta val, då innebär det en studieresa till mitt älskade London!

Det blev en runda ner till stan också för att posta mina papper till CSN och införskaffa mig några skrivhäften till mina kommande kurser. Jag har till och med lyckats städa undan i mitt rum. Jag börjar verkligen känna lite motivation i livet igen, tror nog att det mycket beror på att jag snart ska få rutiner och äntlingen få göra något jag är intresserad av!

Over and out, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0