Land of confusion

Tjingtjing!

Jag får säga att dagen började på ett väldigt bra sätt, blev att njuta av den fantastiska filmen The lake House liggandes i sängen. Ett väldigt bra sätt att starta en dag på! Jag blev efter det väldigt motiverad till att tag en runda till stan för att besöka stadsbiblioteket och Carlings. Hittade två mycket fina tröjor, som jag köpte.

Sedan jag kom hem så har jag planerat min födelsedag, jag fyller ju snart 20 år, det är bestämt att det blir 3 firandet detta året också. Så har planerat in mat till firandet hos min far och mor, sedan skrivit gästlista, planerat in sysselsättning till firandet med mina vänner. Hopefully it's gonna be great!

Xoxo.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAha nja kan jag inte riktigt hålla med om :p

2011-01-05 @ 22:31:59
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0