For a pessimist, I'm pretty optimistic!

Tjingtjing!

Det har minst sagt varit en händelserik vecka, jag har till och med lyckats bli ett år äldre, bara det!

Skolan har ju kommit igång på riktigt nu, så har försökt komma igång med pluggandet, går halvt som halvt med det, men det är så det brukar vara när jag precis påbörjat studierna. Rutinerna kommer snart igen.

Helgen har varit en aningen hektisk om man säger så. I fredags skulle jag fira hemma hos mor, eftersom att jag slutade så pass sent i Fredags så var det bara precis att jag ens hann hem innan gästerna kom. Det blev en god middag - kebabpaj - tillsammans med mor, "styvfar", bror, syster, systerbarn och en vän till bror. Efter middagen blev det en vända på Stenssons.

Lördagen betydde ännu mer firande, denna gång hemma hos far med släkten. Även här blev det en god middag - kycklingbröstfilé och fetaoströra. Senare på kvällen stack jag ut med två av mina kusiner, bror och en vän.

Sedan har jag även firat min systerdotter, som fyller 6 år, igår (Söndag).

händelserikt, men även stressigt, dock mycket värt det!

Over and out, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0