Dance with somebody.

Tjingtjing.

Spenderade större delen av förmiddagen på HKRs bibliotek då jag verkligen är i behov kurslitteratur till den kommande terminen. Jag lyckades hitta några böcker iaf, Så har iaf böcker till första delen av genusvetenskapskursen.

Vid två stack jag och två av mina kära grannar till gymmet. Blev ett mer ordentligt pass idag får jag tag och säga - de två passen jag körde i förra veckan tog åt rätt ordentligt, men känns som om jag kom in i det mycket bättre idag!

Efter träningspasset så blev det snabbt hem och göra sig iordning för att tag bussen in till stan och möta Mirre. Hon hade varit på jobbintervju här i stan. Hoppas verkligen på det bästa! Blev att vandra runder i olika butiker och bara snacka. Det var mycket trevligt! Känns som jag träffar alla mina gamla vänner allt för sällan - I really do miss our time together!

Over and out, xoxo.

Kommentarer
Postat av: Mirre

MISS U TOO <3 <3 <3 :)))

2011-01-12 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0