Burn it to the ground!

Tjingtjing!

Är mer än lycklig just nu pga jag har lyckats skriva klart min hemtenta, och jag är faktiskt nöjd! Nästan lite skrämmande att jag är nöjd, då jag aldrig brukar känna mig nöjd med mina arbeten. Hoppas att denna känsla är något bra också, så att det inte visar sig att det går käpprakt åt helvete - wish me luck! ^^

Imorgon är det tattoodags iaf, efter många års tänkande fram och tillbaka hur min tatuering ska se ut. Jag har ju alltid vetat att jag vill ha en vargtattoo på min vänsteraxel, men ändå funderat kring på hur vargen ska se ut och om man kanske skulle ha något till vargen. Så nu är det bestämt för en Vargtatuering med texten You'll never walk alone. I'm nervous but excited!

Over and out, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0