I've decided.

Hellu.

Har nu under några månader jobbat som timvikarie på bemanningen i stan. Testat på hur det är att jobba på förskolor och fritidshem, men hur mkt jag än älskar barn så känner jag att det inte är inom förskolans eller skolans värld jag vill vara. Jag kommer inte rätt in i min roll.
Så imorgon bär det av till arbetsförmedlingen och skriva in sig där igen. Sedan får jag invänta antagningsbeskedet från både högskolan/universitet och från Komvux, och utifrån det besluta vad som händer nästa termin.

Ett helt år med min "fantastiska" blogg nu. Det enda fantastiska är väl att jag har orkat hålla min blogg aktiv ett helt år. Det är en bragd i sig! ;-)

Tänkte dela mig mig av en mycket vacker låt även idag. Flume - Bon Iver:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0