It's mondaay!

Hellu!

Blivit en nästan 2 timmarspromenad med Danne idag. Riktigt skönt, jag var riktigt rastlös i förmiddags så det var verkligen vad jag behövde. Blev en trevlig promenad med snack om det mesta och mycket skratt, always nice! =)

Ohh btw, jag har inte nämnt om antagningsbeskedet från högskolan, huh? Blev antagen till English 1 och reserv 10 till Mänskliga rättigheter 1. Båda kurserna är på 1 termin, 30 hp (alltså heltid). Hoppas dock fortfarande på att jag lyckas bli antagen till mänskliga rättigheter 1 till antagningsbesked 2. Då den kursen var mitt förstaval. Men jag är förvisso väldigt nöjd med att få läsa English 1 (otherwhise I wouldn't have had applied to it ;-D)

Over and out, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0