Gott nytt år!

Hellu!
Då har 2011 kommit till sitt slut, bara timmar kvar nu!
Hur ska man då sammanfatta detta år? Jag delar upp året i två delar, ungefär som i terminer - vår/sommar och höst/vinter. Våren/sommaren var bra, jag hade ambitioner, jag testade på saker och kom på att just det inte var för mig, jag umgicks med vänner jag trivdes med. Dock fick vi en motgång i familjen i slutet av våren, ramlade men reste sig upp igen. Jag hade en fantastisk sommar, där jag åkte runt på festivaler och träffade härliga människor!
Höst/vinter har varit mer av en plåga, jag tappade all sorts motivation, tappat kontakten med vännerna, med tiden känt mig mer nedstämd och mått allmänt skit, sedan kom det två motgångar till i familjen som inte gjorde saken bättre.
Mina förväntningar för 2012? Det kommer ju hända en hel del 2012. Så jag får väl hoppas på att det ändå bli ett bra år. Börjar ju trots allt komvux om mindre än 2 veckor, fyller 21 år om 21 dagar, om 2 månader är det Rock vs. metalnight for children's right i Helsingborg. Sedan ska jag se Takida live och till sommaren blir det iaf Siestafestivalen och förhoppningsvis någon festival till. Så jag hoppas på det bästa!
Over and out, xoxo. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0