tjoooosan!

Tjoo.

Jag är så hemskt lycklig just nu, helgen har vart minst sagt grym! Lördagen spenderades i Malmö, först MF en runda med far och hans sambo för att sedan sticka på fotboll (Malmö - Gais). Efter matchen drog jag mig ner till festivalen igen och mötte då upp Sebbe och Jerry. Blev att både se Dead by april, en besvikelse, och hardcore superstar, som var riktigt jäkla bra!

idag (eller rättare sagt igår, då det passerat midnatt) blev det att gå på bio med mor och se på filmen Jag saknar dig och jag måste erkänna att jag tyckte den var riktigt, riktigt bra. Så sorglig, så gripande och ändå så hoppfull. Jag är inte den som gråter när jag ser en film, detta var första gången det hände mig, so it says pretty much!
Jag rekommenderar filmen starkt!


Därav delar jag med av låten Turn the tide av Ailucrash, som då är med i filmen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0