Torsdag.

Tjingtjing!

Riktigt skönt att jag fick en natts ordentlig sömn. Jag har sovit så fruktansvärt oroligt de senaste nätterna, så jag gick och lade mig redan vid halv nio igår. Det blev nästa 11 timmars sömn inatt, riktigt skönt och välbehövligt. En bra start på dagen att känna sig så här utvilad får jag säga! ^^

Idag blir det att gå på ett informationsmöte för nyinskrivna ungdomararbetsförmedlingen klockan 1. Så blir att vara där 1 h - 1 och 1/2 h. Får se hur det kommer gå. Spännande! Dock snöar det som tusan, gillas icke när jag måste vandra ner till arbetsförmedlingen, det får gärna sluta tills jag ska iväg. haha.

Men imorgon smäller det iaf för då är det dags för klimax!

Over and out, xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0