Söndag.

Tjingtjing!

Det blev verkligen en kanonkväll i Fredag, verkligen! Jag hade verkligen så jävla kul! I truelly am so thankful to know you guys. <3

Jag bestämde mig igår för att åka till Eslöv, istället för att åka på måndag och bara stanna över dagen. Så igår blev det att spendera kvällen med far då vi såg på Guldvd:n. Så himla bra, säsongen -10 var verkligen ett fantastiskt år som jag sent kommer glömma!

Idag blev det en vända till Nova lund tillsammans med far och "styvmor". Det blev inget handlat för min del, dock var jag med och valde julklapp till mina kära systersbarn.

Imorgon blir det att fira Jul hemma hos mor, tillsammans med syskonen och systersbarnen. Ska bli riktigt trevligt! Sedan bär det av till K-stad igen. Varit borta ett dygn och har en viss hemlängtan, detta är verkligen en ovan känsla för min del, positivt dock!

Over and out, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0