Indeed it's hot to celeberate Christmas!

Tjingtjing!

Fick ingen vidare nyhet när jag vaknade imorse, hela kroppen värkte och halsen smärtade, såklart feber och hosta!
Jag är inte speciellt intresserad av att vara sjuk vid Jultider, även om jag inte är en Julfantast. Det känns helt enkelt inte lägligt att vara sjuk ändå!

Jag firade Jul hemma hos mamma idag med la familia - alltså bror, syster, systersbarn, mor och "styvfar". Dock var jag ultraseg, men jag knaprade piller så att det ändå blev helt okej. Dock är jag inte så överförtjust i att behöva käka piller pga jag gjort det så mycket i mina dagar. But if I have to then I'll do it!

Blev i alla fall glad när jag kom hem och såg att jag äntligen fått mitt preliminära antagningsbesked till komvux, som egentligen skulle kommit förra veckan. Dock visste jag att jag hade blivit antagen, men jag behövde information angående kursstarter, när jag ska hämta mitt slutgiltiga antagningsbesked och vilken kurslitteratur jag är i behov av.

Men nu kallar duschen, sedan dags att hoppa i sängs framför en film, so over and out. xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0