Idol 2010

Tjingtjing Folks!

Idol 2010
kom ju till sitt slut igårkväll. Som ni säkert vet så korades Jay Smith till årets Idol. Jag har rätt mycket blandade känslor om att han vann, då jag tycker att han är så pass bra att jag är rädd för att vinnarplattan ska fördärva honom. Jag får verkligen, verkligen hoppas att dem försöker hålla sig till den Jay är och inte gör om honom. De tidigare vinnarplattorna har inte gjort vinnarna rättvisa de tidigare åren, enligt min mening.

Sedan är jag tveksam om det var rätt par som stod i final, då jag personligen tycker att Olle var förtjänt av den platsen, även om Minnah så klart är en duktig sångare. Vad tycker ni? var det rätt par som stod i finalen, eller vem skulle ni velat se?

Olle Hedberg var faktiskt min favorit genom hela idol. Blev helt tagen av hans audition, som enligt mig var den bästa audition genom Svenska idols historia! Jag får säga att det har varit ett bredare fält av sångare detta året än tidigare. Många olika stilar och många olika personligheter. Men den största personligheten får jag nog säga att Andreas Weise är, silken sprudlande personlighet, vilken enterteiner!

Xoxo folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0