Gaaah!!

Tjingtjing!

Mirre och Fredde kom till stan igår för att vi skulle kolla på Sassa, Minnah och Jay. Det var mycket trevligt att de äntligen kom upp hit och fick se min kära stad! Dock var det mindre kul att jag hade feber och hosta, så det blev att jag fick knapra en massa piller.

Sassa var överraskande bra faktiskt, såklart har hon alltid varit duktig, men får säga att hon gjorde Dude looks like a lady suveränt bra faktiskt. Hon sjöng den fruktansvärt bra och hade verkligen riktigt mycket power i sitt framträdande! ^^

Minnah fick köra två låtar som hon gjorde helt okej. Det enda problemet jag har med Minnah är att hon ibland har en tendens att låta väldigt skrikig, och då inte på något positivt sätt. Men annars sjunger hon ju bra.

Jay fick avsluta hela showen och körde 4 låtar. Hans röst är ju bara rent magisk! Dock tyckte jag riktigt synd om honom då han frös som satan, så att man riktigt såg hur han skakade i hela kroppen på långt avstånd!

That's all for me, over and out. Xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0