Det är så jag säger det!

Tjingtjing!

Jag har inte skrivit här på några dagar, skyller på bristande motivation, but now I'm back.
Julen blev faktiskt ganska bra, febern var knappt märkbar, vilket var riktigt skönt. Så jag hade det bra, faktiskt, Julklapparna blev jag nöjd med också - fick riktigt fina saker. Tack så hemskt mycket!

Jag är fortfarande kvar i Eslöv, längtar dock tillbaka till Kristianstad. Eslöv lär aldrig vara platsen för mig. Men kände att det var lägligt att spendera mycket tid med min familj nu under Julen. Dock åker jag hem imorgon och det lär inte bli något Eslöv på ett bra tag, antagligen inte förrän vid min födelsedag i slutet av Januari. Låter kanske hårt att säga så, men ja.. Eslöv är vad Eslöv är, för mig.

Ett nytt år är på väg, dags för förändringar. Skärpning. Dags att ta tag i mitt liv nu, på allvar. Bli vuxen, på riktigt. Ansvar, självständighet, tag hand om mig själv.

Hoppas ni har haft en bra Jul allihopa! over and out, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0